گیاهان چینی برای درمان کیست کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گیاهان چینی برای درمان کیست کلیه

گیاهان چینی برای درمان CystIn کلیه امروزه، گیاهان چینی به طور گسترده ای در درمان کیست های کلیه استفاده شده است، و با توجه به اثر درمانی خود را، آنها در حال گرفتن محبوب در سراسر جهان است.
چه گیاهان چینی برای درمان کیست های کلیه مفید است؟
دارچین
دارچین دارای خواص درمانی بسیاری از جمله کاهش قند خون، کاهش سطح کلسترول، جلوگیری از التهاب، ضد باکتری، و غیره بحث به دکتر در مورد استفاده صحیح از این گیاه.
سیر
یک آنتی بیوتیک طبیعی. این مفید است برای کاهش فشار خون بالا، کاهش سطح کلسترول، و همچنین کمک در درمان ادم، تب، سردرد، بی خوابی، بیماری کبد، و غیره
عصاره هسته انگور
این گیاه در کاهش فشار خون بالا کاهش کلسترول LDL مفید است. این ممکن است برای کاهش آسیب کلیوی ناشی از بیماری کلیوی مفید است. قبل از مصرف این مکمل، با دکتر در مورد دوز مناسب و عوارض جانبی احتمالی صحبت کنید.
یین یانگ Huo
این گیاه چینی یین یانگ Huo ممکن است با کاهش سطح کراتینین افزایش کمک و همچنین بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه که نیاز به دیالیز کمک کند.
درمان کیست های کلیه
اگر چه این داروها که برای درمان کیست های کلیه مفید است، اما آنها به اندازه کافی به درمان این بیماری نیست. در چین، ما اساسا استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای درمان کیست های کلیه، این یک درمان طبیعی و بدون عوارض بسیار است. با متوقف کردن گسترش بیشتر کیست های کلیوی و کاهش کیست تدریج در اندازه، می تواند کیست های کلیه از ریشه آن زخم التیام یابد.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان کیست کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ ما / وایبر: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: